lørdag 8. september 2012

polske aviser og hvite bluser

Halla!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet, men jeg har en god unnskyldning! Jeg har vært uten internett i tre dager, og dagen etter det (altså i går) var jeg syk. Men nå er jeg her, frisk som en fisk! Har ikke så veldig mye tid til å blogge i dag, skal nemlig snart avgårde til kjøpesenteret for å ta manikyr og få massasje sammen med Judith. Jeg er altså i Dąbrowa Górnicza, og her skal jeg være i minst to uker til. Etter det aner jeg ikke hvor det bærer hen. Jaujau. Jeg har ikke tid til å skrive noe superinteressant og morsomt nå, men kan fortelle at jeg skal ha min første ordentlige skoledag på mandag. Yay! Har forresten vært i avisa:
Det er ikke så tydelig, men på bildet har jeg altså på meg de superformelle klærne jeg brukte første skoledag. Blusen jeg hadde på gjorde at jeg nesten ikke turte å bøye meg ned, så jeg måtte få hjelp til å knyte de nye - men litt ubehagelige - skoene mine.

Hada

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar